poniedziałek, 14 maja 2012

Rozdział 19

Hazza powiedział:
-hej skowronki znalazłem kogoś...była to moja najlepsza przyjaciółka z Polski. Przyjaźniłyśmy się razem z Manią  
-Paula co ty tutaj robisz -zapytałam przytulając ją 
-hej wszędzie cie szukałam, czemu nie mieszkasz już z Oskarem? - zapytała 
-ojj wiesz dużo by tutaj opowiadać - powiedziałam 
-Harry, a ty skąd wiedziałeś że ją znam ? - zapytałam. 
Harry'emu spodobała chyba się dziewczyna ponieważ nie mógł oderwać od niej wzroku 
-Harry! - zawołałam 
-yy co ? a tak.... Paulina siedziała przed mieszkaniem twoim i Oskara 
-a co ty tam robiłeś ? - zapytał Niall 
-ja... nic,  nie czepiaj się tylko chodźmy do domu jesteście mokrzy 
-on ma rację chodźmy - powiedziałam przytulając Niall'a
Hazza poszedł z nami on chyba serio się zakochał, a to dziwne...
Lou nie będzie zachwycony;)
-wow ale macie duży dom - powiedziała przyjaciółka
-tak - zaśmiałam się 
-pokaże ci pokój - powiedziałam 
Dziewczyna była najwyraźniej zachwycona...
-Hazza próbował do niej  zagadać ale nie wychodziło mu to najlepiej...
-dzieci schodźcie na kolacje - zawołała mama
-no właśnie "dzieci" -  zawołał Harry i zaczął gonić się z Niall'em
-okej - zawołałyśmy z Paulą
Po chwili byliśmy w komplecie tak się złożyło że Zayn, Liam i Lou także przyszli.
-Harry ! - zawołał Lou
-dlaczego cały czas patrzysz na Paulinę!? 
-co? ja ? nie... po prostu patrze przez siebie - i lekko zawstydzony schylił głowę 
-mam być zazdrosny?! - powiedział
Wszyscy zaczęliśmy się śmiać...
Po kolacji postanowiliśmy całą paczką iść do klubu. Przez całą drogę rozmawiałam z Paulą nie mogłam uwierzyć że przyjechała !
-Zuzia - zawołał Harry 
Obróciłyśmy się z Paulą w tym samym momencie... chłopcy zaczęli się śmieć nie mam pojęcia z czego...
-Harry wołałeś ? - zapytałam
-tak słonko - zaśmiał się 
i dostał od Niall'a 
-ejj za co! - oburzył się loczek 
-nie denerwuj mnie więcej ! - powiedział i przytulił mnie
-Harry mówiłeś coś? - zapytałam 
-tak zajmij się Niall'em - odpowiedział
-Niall poczeka, a ja z Zuzią nie widziałam się kilka miesięcy i musimy porozmawiać - Paula powiedziała z uśmiechem na twarzy 
-yy tak...- zarumienił się Harry 
W klubie:
-Cały wieczór przetańczyłam z Niall.
Paula chyba też dobrze się bawiła, przez cały czas tańczyła z Harrym. Może coś z tego będzie...


~~~~~~~~
Na początek WOW ponad 1100 osób !! dziękuje wam!!


Jest następny rozdział. Komentujcie !! . Przepraszam że tak długo nie pisałam, ale tak wyszło. Mam nadzieję że podoba wam się ten rozdział chodź przyznam że nie jestem z niego zadowolona...      KOMENTUJCIE !! Miłego czytania:)
P.S blog chcę zadedykować ten rozdział mojej przyjaciółce Pauli:D 

3 komentarze:

  1. haha! dziękuję:**
    a wgl wiesz co, jak tak to czytałam to ty prawie zawsze na końcu piszesz że nie jesteś zadowolona z rozdziału, a takie fajne piszesz xdd
    rozdział oczywiscie świetny<3
    jeszcze raz thx:**

    OdpowiedzUsuń
  2. rozdział jest ciekawy ; )
    czekam na następny =D

    OdpowiedzUsuń