wtorek, 8 maja 2012

Rozdział 18

-No wiec zostajesz - zawołał Niall podnosząc mnie
Nie jestem gruba ale lekka też nie jestem.
Mama z tatą przyglądali nam się z uśmiechem na twarzy.
Teraz widzę że jestem dla nich ważna.
-to co zostajecie ? - zapytałam rodziców
-no nie wiem czy nie będziemy wam przeszkadzać - zaśmiała się
-ohh nie opowiadaj głupot - przytuliłam ją 
-to niech państwo się rozgoszczą, a my może pójdziemy na zakupy - powiedział Niall
-no dobrze idźcie - powiedziała mama
W sklepie: 
-hej, Zuzia co słychać? dawno się nie widziałyśmy - podeszła do mnie Mania i przytuliła
-o tak ! dawno. Nasze ostatnie spotkanie było nieco niezręczne - powiedziałam z dziwną miną
-ohh... nie było tak źle... - powiedziała
-co?!  spałaś z moim chłopakiem  BYŁYM chłopakiem ! - powiedziałam zdenerwowana 
-chodź Zuzia nie przejmuj się nią - podszedł Niall i przytulił mnie 
-jej ! ale z ciebie ciacho - podeszła do Niall i złapała go za rękę 
-o ty ... - zawołałam 
Chciałam ją uderzyć ale Niall w porę mnie złapał i wyszliśmy.
-to jednak mnie lubisz - powiedział
-co to za pytanie? - spojrzałam mu prosto w oczy 

-no powiedz! lubisz? - zapytał 
-nie powiem - zaśmiałam się 
-tak, a jesteś pewna ? - zapytał
-jestem - odpowiedziałam 

Starałam się być poważna 
-oj to nie ładnie - mówiąc to wziął mnie na ręce i pobiegł w stronę fontanny.
Po chwili byłam cała mokra ale Niall nie był lepszy. 
Usiadłam na ławce i udawałam że jestem na niego zła. Niall usiadł obok mnie i powiedział:
-przepraszam cię 
-daj spokój, wracaj do fontanny - powiedziałam
-dobra ale tylko z tobą - wziął mnie na ręce i chciał wrzucić ale zaczęłam krzyczeć...naglę nie wiadomo z  kąt pojawił się Harry i ....


~~~~~~~~~


Nie mam za bardzo czasu bo mamy akcje na twitter ale mam nadzieje że wam się chociaż trochę podoba KOMENTUJCIE !!!!
P.S Chciałabym zadedykować ten rozdział Przyjaciółce Kaśś :* 

8 komentarzy:

  1. Swietne ♥ Dziękuje za dedykacje :*:* Oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehh :* Dzięki że zajrzałaś mam nadzieję że podoba się :*:* czytaj dalej, dodaję prawie codziennie :* ale z tego nie jestem zadowolona ;/ jakoś nie myślałam gdy go pisałam ;p

      Usuń
  2. Jak nie jak jest wspaniały ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne czekam na więcej..
    xddd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. rozdział suuuuper ^^
    czekam z niecierpliwością na następny, dobrze że rodzice zmienili zdanie ;p
    zapraszam do mnie :
    i-will-never-let-you-go.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowity pozdro

    OdpowiedzUsuń