sobota, 28 kwietnia 2012

Rozdział 10

Następnego dnia...
Ktoś usiadł obok mojego łóżka i mówi;
-kochanie wstawaj
-hmm?? co ? Niall to ty ?
-nie znam żadnego Nialla, kochanie to ja Oskar
-oh, tak sorry śniło mi się coś
-co to za Niall ?
-to kolega, tylko kolega - powiedziałam smutno
-tylko ? a ty chciałaś byś coś więcej ? - zapytał był bardzo zły
-co ty opowiadasz ? przepraszam ale chcę iść do łazienki
-nie zaprzeczyłaś !
-daj już spokój ! - odpowiedziałam i zamknęłam się w łazience
Nie mogłam zaprzeczyć. Ja chyba serio coś czuję do Niallera !
Ubrałam się i pomalowałam. Gdy wychodziłam z domu:
-Gdzie się wybierasz - zapytał Oskar
-idę się przejść a co ? nie wolno ?! - zapytałam
-a może idziesz się spotkać z Niallem
-to akurat nie jest twoja sprawa !
-nie a może mam cię śledzić ?
-co ?! ja cię nie zdradziłam w przeciwieństwie do ciebie ?! - wyszłam trzaskając drzwiami
W parku...
-Cześć - podbiegł do mnie Niall i mocno przytulił
-hej brakowało mi tego - powiedziałam
-tak mi też - i przytulił mnie jeszcze mocniej
Niall pytał mnie jak tam z Oskarem. Nie powiedziałam mu że od razu się pokłóciliśmy nie chciałam go martwić. Niall zaproponował żebyśmy poszli do klubu potańczyć na początku nie chciałam ale jak to Niall przekonał mnie.
Tańczyliśmy i nie obeszło się bez picia chociaż ja nigdy nie piłam, ale ufałam Niallowi.
bawiłam się świetnie w towarzystwie chłopaka nie wiedziałam nawet która godzina ale wiedziałam że Oskar na mnie czeka więc poprosiłam Nialla żebyśmy już poszli.
Klub był kilka kilometrów od mojego mieszkania a, ja nie miałam już siły iść Niall zaproponował żebym przenocowała u nich bo mają bliżej więc się zgodziłam. Dzwoniłam do Oskara ale on nie odbierał na pewno już spał.
Przebrałam się w piżamę bo zostawiłam tutaj kilka rzeczy.
Gdy nagle przyszedł Niall i zapytał jak dzisiaj było, nie zdążyłam nic powiedzieć bo chłopak mnie pocałował.


~~~~~~~~


Jest następny. Trochę krótki bo nie mam za wiele czasu. Ale następny powinien być dłuższy :D
Naprawdę dziękuję za komentarze :) jest ich dość sporo jak na takie opowiadanie :D
Nie dodaje bohaterów ponieważ będą nowi. Aha chciałam jeszcze dodać Han nie zawieszaj bloga ponieważ jest wspaniały i bardzo go lubię i jestem pewna że wiele osób się ze mną zgodzi. To na tyle KOMENTUJCIE i głosujcie w ankiecie :D Miłego czytania   



8 komentarzy:

  1. aaaa !! cudowny ; )
    czekam na nn ^^
    zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się aby HAN nie zawieszała bloga bo ja nie mogę na niego wejść bo pisze że został usunięty ale prosze nie zawieszaj go

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa :D Rozdział jest super! Jak zawsze!! Dodaj szybko kolejny! A co do mojego... to na nim jest informacja co dalej, więc zapraszam. A Twój jest zajebisty! Czekam! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Zapraszam wszystkich na moje opowiadanie o 1D http://harrylovemagda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń