wtorek, 12 czerwca 2012

PROLOG


Mam na imię Jessica. Jestem zwykłą, przeciętną nastolatką, mam wielkie marzenia. Chcę zostać piosenkarką. Rodzice bardzo mnie w tym wspierają, ale mam wrażenie że powoli mają dość moich wybryków. Jak każda szesnastolatka nie jestem najgrzeczniejsza, moje towarzystwo nie należy do idealnego. Kocham zespół One Direction, lecz nie przyznaję się do tego nikomu, wie tylko mama, tata młodsza siostra, starszy brat i przyjaciółka. Nazywa się Paulina nie jest z tego gorszego towarzystwa. Jest miła, można jej zaufać i wiem że nigdy mnie nie zawiedzie.
Tata i mama prowadzą rodzinną restaurację, pomagam im czasem.
Brat jest zawodowym bokserem, a siostra ma 7 lat.
Zbliżają się wakacje mama z tatą wysyłają mnie do cioci i wujka abym nie spotykała się ze znajomymi którzy na mnie "ŹLE" wpływają.
Na początku nie chciałam jechać. Dałam im warunek "jak Paula pojedzie ze mną to ja się zgodzę" 
Wujek prowadzi 5 gwiazdkowy a zarazem najlepszy Hotel w Polsce.
Mam tam pracować przez całe wakacje. 
Po dłuższym namyśle uznałam że nie jest to zły pomysł. ;)


~~~~~~ 


Jutro Rozdział 1 :D Będziecie czytać ?? :)

5 komentarzy:

  1. zapowiada się ciekawie. Czekam na pierwszy rozdział. Zapraszam do siebie

    http://gotta-be-you-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na 1 rozdział ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm... czekam na rozdział 1 ; )
    ale zapowiada się ciekawie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ommm! świetne xxx
    nie moge sie doczekac nexta:**

    OdpowiedzUsuń