sobota, 8 czerwca 2013

Rozdział 26

-Harry ! - zawołałam zbulwersowana
-przepraszam - zawołał chłopak odwracając się gwałtownie w przeciwną stronę
Na jego nieszczęście uderzył w Niall'a który stał za nim, przybiegł gdy tylko usłyszał hałas dobiegający z góry.
-Harry.. co ty robisz - zapytał ironicznie, wkurzony Niall
-to nie tak - tłumaczył się chłopak
-tylko jak! - zapytał zdenerwowany blondasek
-ej a moglibyście wyjść z łazienki !? bo chciałabym się ubrać - zawołałam zdenerwowana i wyrzuciłam ich
Na korytarzu słyszałam głośną kłótnię, gdy tylko się ubrałam wyszłam do chłopaków, nie zdziwiłam się za bardzo widząc zespół One Direction w komplecie
-Powtarzam ci ! Chciałem się przebrać nie wiedziałem że Jessi tam jest ! - wołał Harry
Niall spojrzał na niego jakby zaraz miał go uderzyć
-Niall skoro Harry tak mówi to pewnie tak jest - powiedział spokojnie Liam
Niall patrzył na nich przez chwilę po czym zawołał
-Harry nie wiedział ? przecież Jessica powiedziała wyraźnie że idzie się przebrać, a on jeszcze spojrzał w naszą stronę i się uśmiechnął, nie róbcie ze mnie idioty proszę was.. - i wyszedł
-Niall - powiedziałam po cichu lecz chłopak uderzył drzwiami
-Niall nie zachowuj się jak dziecko - wołał Lou waląc w drzwi
-Idźcie Ja z nim pogadam - powiedziałam
-to dobry pomysł powiedział Zayn - i wszyscy wrócili oglądać film
-Niall otworzysz ? - zapytałam lekko pukając w szybę od drzwi
Po chwili ciszy chłopak podszedł do drzwi przekręcił klucz i odszedł na miejsce
-Niall o co chodzi ? - zapytałam siadając obok chłopaka
-Jessi ty się mu podobasz wiem kiedy się mu dziewczyna podoba, tylko raz w życiu patrzył tak na pewną dziewczynę jak patrzy na ciebie .
-Niall to nie prawda, a poza tym ja Kocham Ciebie i przestań w końcu mi wmawiać i przy okazji sobie komu to się nie podobam bo to wymyśliłeś, rozumiesz -powiedziałam wskakując na chłopaka , przewróciliśmy się prosto na łóżko.
*Oczami Harr'ego*
-pójdę się przebrać bo jest niewygodnie - powiedziała Jessi
Nagle dostałem sms, o nie kolejna dziewczyna ze mną zerwała, postanowiłem pójść się przebrać, patrząc w telefon myśląc o zerwaniu wszedłem do łazienki, ktoś chyba wołał ale w ogóle nie kontaktowałem
Nagle z przemyśleń wyrwało mnie niesamowite a zarazem niezręczne zdarzenie, Była to Jessica wchodząca z kabiny prysznicowej owinięta w ręcznik.
 Wystraszyła się i głośno zawołała moje imię , była lekko wkurzona.
Zaraz potem zobaczyłem Niall'a...
Po kłótni Jessi kazała nam iść na dół postanowiła że sama porozmawia z blondynem.
-Harry wychodzisz ? - zapytał Liam
-tak ! - powiedziałem i trzasnąłem drzwiami
Poszedłem przemyśleć parę spraw ..
Jessi chyba mi się trochę podoba, uświadamiałem sobie powoli, ale to dziewczyna mojego kumpla nie mogę mu tego zrobić, i nie zrobię ! - postanowiłem
Poszedłem do klubu spotkałem kilku znajomych i trochę zabalowaliśmy.
Strasznie się opiłem i zadzwoniłem w nocy do Jessi:
-Halo - odebrała zaspana dziewczyna
-Jessica ! Muszę ci powiedzieć że bardzo cię kocham ! - zawołałem do telefonu
-Harry ? gdzie ty jesteś ? - pytała nadal zaspana
-nie ważne , powiedz tylko że czujesz to co ja ! - powiedziałem
-nie, Harry ja ... - nagle słuchawkę wyrwał Niall - Harry wracaj już do domu musimy pogadać - powiedział i odłożył telefon
Postanowiłem walczyć o swoje racje . Poszedłem do domu idąc przez drogę zobaczyłem jasne światło i nagle ..... ciemność.


~~~~~~~~~

Hej, przepraszam was że tak długo nie pisałam i że rozdział jest taki krótki i nudny ... Ale ostatnio wiele się wydarzyło i nie mogłam dodać wcześniej .. nie mogłam się nawet skupić aby go napisać.
Chcę zadedykować tego bloga dla mojego ś.p kolegi, spoczywaj w pokoju.

2 komentarze:

  1. Sietne ;] Kiedy nastepny rozdzial ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam twoje 1 i 2 dotychczasowe opowiadanie.
    One są świetne.
    Czekam na next ;D

    OdpowiedzUsuń