wtorek, 14 sierpnia 2012

Rozdział 13

Ubrałam się w <TO> i wyszliśmy...
Niall pokazał mi wspaniałe rzeczy, miejsca... zawsze chciałam przyjechać do Londynu ale nie wyobrażałam sobie nawet jaki jest piękny
-chodź - powiedział Niall zasłaniając mi oczy rękoma
-gdzie idziemy - zapytałam
-zobaczysz - zaśmiał się
Był wieczór i robiło się ciemno
-to już niedaleko - powiedział
Nagle odsłonił mi oczy i było widać London Eye pięknie oświetlone
-wow ale tutaj ślicznie - powiedziałam
-no jasne, przecież jesteś tutaj - odpowiedział i pocałował mnie
Nie chciałam psuć takiej chwili ale musiałam zapytać
-Niall czy ty coś nadal czujesz do Vicki ?
Chłopak przez chwilę milczał
-zanim ciebie poznałem to była jedyna dziewczyna na której mi naprawdę zależało, ale jest podła i nie troszczy się o innych jest samolubna już nic do niej nie czuję kocham ciebie tylko ciebie - powiedział z bardzo poważną miną
Na te słowa zaniemówiłam Niall właśnie powiedział że mnie kocha
-Jessica wszystko okej ? - zapytał
-tak, tak jest okej nawet bardzo okej - uśmiechnęłam się i przytuliłam do blondyna
Po kilku minutach wróciliśmy do domu
-hej wypożyczyłem romantyczny film mam nadzieję że będziecie oglądać - wydarł się Lou
-haha jasne - powiedzieliśmy równocześnie
-chodź na chwilę - powiedział Harry łapiąc mnie za łokieć
-ej co jest - zapytałam
-Vicki jest masakrycznie wkurzona na ciebie - powiedział
-i co z tego ?! - prawie zakrzyczałam
-to że jest wpływowa i możesz mieć kłopoty - mówił zdenerwowany
-ta pi....a zdradziła Niall'a a teraz ma do mnie pretensje ??? jakaś nienormalna ! niech się odczepi księżniczka się znalazła - powiedziałam szeptem
-słuchaj nie bądź na mnie zła mi te przeszkadza jej charakter ale to nie tylko była dziewczyna Niall'a ale też... też... - zaczął się jąkać
-co też ? - zapytałam spokojnie
-córka menażera - odpowiedział
Tym tekstem to mnie zdziwił choć nie do końca wiem jedno nie mogę z nią walczyć nie mogę zrujnować kariery chłopakom
-chodźmy na ten film - powiedziałam biorąc popcorn

~~~~~~~~

Hej :D rozdział jak zwykle nie za długi ale mam nadzieje że wam się podoba :D choć pisałam go jak miałam nienajlepszy humor :/
Myślę że następnym razem będzie lepszy :D
P.S przepraszam że tak długo czekacie ale rozumiecie wakacje myślę że wy też pewnie nie mielibyście  czasu czytać częściej ...
komentujcie :D Miłego czytania :D


5 komentarzy: